Klachtenprocedure
Altermind vindt het leveren van kwaliteit erg belangrijk. Mocht het toch gebeuren dat je niet tevreden bent over de begeleiding of een dienst die wij bieden, is er de mogelijkheid om een klacht in te dienen. Het klachtenproces voor WMO en WLZ (ambulante begeleiding) gaat via het Klachtenportaal. Opmerkingen die gaan over het Praktijkassesment vallen onder een ander proces en kunnen rechtstreeks worden ingestuurd via ons klachtenformulier. Maak hieronder jouw keuze.
Klachten WMO & WLZ
Ben je ergens ontevreden over of heb je een klacht over onze zorg? We gaan graag met je in gesprek en op zoek naar een oplossing.
Kun je de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wil je hierbij onafhankelijke ondersteuning, dan kun je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we bij zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.
Heb je behoefte aan advies over hoe je kunt omgaan met een situatie waar je ontevreden over bent? Ook dan kun je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Hierbij start je nog geen procedure.
Je kunt je klacht doorgeven via het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. Je kunt ook een e-mail sturen naar info@klachtenportaalzorg.nl.
Klachten Praktijkassessment
Klachten met betrekking tot het Praktijkassessment, kunnen worden ingediend via ons klachtenformulier. Het is belangrijk om te weten dat de klacht altijd behandeld wordt door een onafhankelijke medewerker.
Binnen 5 werkdagen wordt er een ontvangstbevestiging gestuurd en de klacht wordt binnen 21 werkdagen afgehandeld en teruggekoppeld. Als de klacht niet naar behoren is afgehandeld, kan er geëscaleerd worden naar de opdrachtgever (UWV).